70 Jahr' – graues Haar
Elderly ladies reflect on their attitude to beauty and age whilst looking in the mirror at the hairdressers. While their hair is being washed, cut or dyed, the customers begin to blossom. An ode to ageing honestly and allowing nature to take its course.