Aschenbrüder
Endo and Andre are two bothers who haven't spoken to one another for years. In his will, their father interferes with their lives for the last time and sends them on a trip together. Their mission is to scatter his remains. In the beginning they manage to maintain their silence – but being together in a car is not all that easy!