Babor Casanova
Algiers. Adlan and Terrorist navigate the neighbourhood, desperately trying to make a few dinars. Between small deals and unofficial parking service, they wait for the weekends and the Mouloudia's soccer games. There, they can forget the emptiness of their lives, sing their love for the team and dream about the boat that might take them far away.