Batushas Haus
Kadri Batusha has been building his tremendous house in the outskirts of Pristina, Kosovo, for 15 years; without plans or permits. The architecture of this enormous building, with its towers, stairs and maze-like corridors, is a reflection of his biography: a life story shaped by political activism, prison, migration, years as an asylum seeker in Switzerland and finally the war in Kosovo.