Behind Me
A three-year journey with actor Bruno Ganz. He plays various roles in various places, but he also plays Bruno Ganz – filming and directing friends. Again and again he works on the role of Dr. Faust, the figure who – speaking for us all – desperately wants to discover “what holds the world together at the core”. A thousand days of searching for one's own destiny, with despair as the only companion, and placing hope in the creative power of poetry.