Bémol
A featherless nightingale sings in the forest. Its song lulls the little bear to sleep, soothes the squirrels' quarrels and entertains the pair of swans swimming on the pond. One day a storm breaks out in the forest. The nightingale has no coat of feathers, so it catches a cold and can no longer sing.