Bestiari, Erbari, Lapidari
An "encyclopaedic" documentary divided into three acts that each deal with specific subjects: animals, plants, stones. A tribute to the "unknown", and in some ways alien, world of animals, plants and stones which we too often take for granted but with which we should actually be in constant dialogue since it constitutes the essential part of our existence on planet Earth.