Beyond This Place
“Stoned for 40 years” is how Cloud Rock La Belle describes his life. Taking drugs and intense cycling are the only things to which Cloud has remained faithful throughout his life. Now his son, Kaleo La Belle, challenges his eccentric father to a bike trip. Cycling through the Pacific Northwest, Kaleo questions his father's search for truth and demands justification for his absence in his life. This film explores Kaleo and Cloud Rock's failed father and son relationship and questions whether the hippie concept of freedom ultimately failed.