Cendres de volcan
In the Swiss village of Valangin, a fabulously rich Moroccan plans to build a mausoleum in memory of his late wife. But Hassan's extravagant project hurts the feelings of his protestant sister-in-law. Beyond its comical vein, the film explores the evolution of shared grief.