Confusion
Caroline Gautier, Chief of Staff of the Security Department in Geneva Canton, is preparing to welcome an ex-detainee from Guantanamo and offer him a new life in Switzerland. Tracked by two film students who aim to capture the momentous occasion, Caroline strives to carry off the day's events without a hitch. But nothing unfolds as planned. Between angry demonstrators, a keyed-up Chinese ambassador, an anxious US envoy, and a handful of political adversaries determined to trip her up, she finds herself immersed in a tremendous maelstrom. Caroline is being blackmailed, her political authority is under attack and her personal life is a shambles. She struggles to hold her ground and preserve a man’s dignity.