D'ombres et d'ailes
Amid a population of “birdmen”, Moann is shamed when her wings disappear and a strange cracking sets in beneath her feet. In a society where all that matters is the size of one’s wings and ambition, Ciobeck, the nihilist, would like to protect her. But how can they survive in a barren land, pervaded by “caved in” spirits?