Der Cowboy und ich
The director is no fool; his imagination is the only place where he is a tough hero… But he wants to break free from this tame, dull life he is leading. He will ask urban cowboy Angy Burri how to go about it. Surely, with this great guy’s help, he will soon be a greenhorn no more but become a real man.