Der letzte Weynfeldt
Adrian Weynfeldt is an affluent bachelor who works as an art expert for an international auction house. He lives in a huge flat in the heart of Zurich and has written off love. But when he meets a mysterious woman one evening, his custom-tailored world is in danger of coming apart at the seams.