Des poux dans la paille
Bernard, in his fifties, lives in a small caravan in the backyard of his garage that looks like a scrap yard. After his parents divorced, Mathias left his mother to join the low binding framework offered by his father. The arrival of a social worker – come to assess the conditions of life offered to Mathias – disrupt this delicate balance between a man who sees his lifestyle questioned and a young man finding his own way.