Die Kinder vom Napf
Fifty children of farmers living high up in the Swiss mountains, 10 kilometres away from school. The director filmed them for 365 days. Through the children the beauty and cruelty of nature is discovered. A journey into the middle of the famous Napf region, the heart of Switzerland.