Do Not Feed The Pigeons
It is 2 a.m. in a sad and rundown bus station. A group of tired and lonely travellers are waiting for the last bus. Suddenly, in this cold and depressing place, the pigeons – as masters of the place – manage to attract their attention and create a moment of harmony.