Eggshells
On a young waitress’s birthday, the perplexing appearance of one of her deceased mother’s homemade cakes deeply troubles her. Over her shift that evening, surrounded by happy families in the little restaurant where she works, memories of her mother crowd in, and her attempts to repress her emotions grow ever more difficult.