El cuento de Antonia
Battered by incessant winds, this community welcomes Antonia with a ritual of stripping bare the stories she embodies. Being recalcitrant to established orders and endowed with a beauty that defies the widespread poverty, she is the protagonist of a visionary tale for today's Colombia.