I Love you, I Leave you
After more than fifteen years, Swiss musician Dino Brandão travels to Angola to give a concert in his father's home country. Confronted with his family's past and questions about his own identity, Dino is triggered into a manic episode. Back in Switzerland, his friends and family do everything they can to prevent him from returning to a psychiatric hospital. What happens when your best friend becomes mentally ill? How do you deal with it – and how does the affected person experience this exceptional state? A deeply personal documentary about the filmmaker's long-standing friendship with Dino Brandão.