La lune se lève
August 1944, during a rehearsal of the mixed choir of Vouvry, the young Antoinette arrives, once again, late. Arthur Parchet decides another singer is to replace her for the solo. The rehearsal progresses and the tension rises to a point of no return with the old composer who has made this small choir his last refuge from the miserable fate he has been living for the last twenty years in the Valais. Outside, the war. Based on a true story.