La petite chambre
This is a story of the heart. Edmond's is no longer strong. But it still beats with an independence which fights against the very idea of entering a retirement home, while at the same time refusing help from Rose, his home carer. Nonetheless she stands up to him. She knows the tumult that a heart undergoes when it is forced to accept the unacceptable. Hers hasn't yet healed. One day however, a bad fall forces Edmond to accept Rose's support.