Land Of The Heads
A vampire is forced to go out every night to decapitate from their heads. The reason? His vain wife wants to replace her wrinkled head with one that is young and pretty. How awful! Especially since the lady of the house is never satisfied and the heads keep piling up on the floor. How will our reluctant vampire ever stop this vicious cycle?