Lola et le piano à bruits
Eleven-year-old Lola is the sister of five-year-old Simon, who lives in his very own world. She observes him and notices that he reacts very sensitively to small, hidden noises. Together with her friend Rolih, they decide to build a sound machine to communicate with him.