Manchmal weiss ich nicht wo die Sonne
A lobster, a cat and a deer. Dangerous rebels. A human, sometimes here and sometimes there. He wants connection. He comes across the deer. He meets the cat. They reject each other. Big disappointment. Our human follows the way of the sun, to reach the animals through sharing an apple.