Marriage Unplugged
Suzanna and Andrew have been unhappy for some time. When yet another argument prompts the couple to venture into a sex robot shop, Suzanna, very much to Andrew’s displeasure, decides to buy one. To make matters worse, the new household addition is a male model named James. But James proves to be much more than a mere sex toy, as his presence brings to light the root of Andrew and Suzanna's marital problems.