Max & Co
15-year-old Max sets off for Saint-Hilare in search of his father, the famous troubadour Johnny Bigoude, who disappeared shortly before Max's birth. He is waylaid by Sam, a rascally fairground entertainer, and introduced to the delights of the amazing Fly Swatter Festival. When Max finally gets there, Saint-Hilare turns out to be the private kingdom of Bzzz & Co., infamous manufacturers of flyswatters, run by the degenerate Rodolfo. Musical virtuoso Max makes a big impression, especially on smart, lovely, resourceful Felicie, who convinces Rodolfo to hire him...