Olga
Exiled in Switzerland, Olga, 15, is a talented Ukrainian gymnast. Like all athletes at the top of their game, she dreams of Olympic gold. She tries her best to fit into her new national team but, as the European Championship draws near, the revolution in Kiev shakes her world and tests her will.