Paradise Lost
From dreaming high in the sky, Birdly dives deep into the waters of the ocean as a sea-turtle with «Paradise Lost». This underwater experience provides the opportunity to learn about the vegetation and wild-life that are underexplored and often forgotten. Importantly, it tells a story about the beautiful coral reefs; their impact on balancing a complex ecosystem and how they are currently bleaching out due to climate change and man-made pollution.