Platzspitzbaby
Spring 1995 – after the closure of the Needle Park and the public drug scene in Zurich, eleven-year-old Mia and her heroin addicted mother Sandrine are relocated to the countryside. While caring for her mother, Mia spends time with her imaginary friend and a gang of local teenage misfits. These friendships finally give her the strength to rebel and break free from her abusive mother.