Plitsch Platsch Forever!
Eleven-year-old Pola wants to save the Plitsch Patsch pool from closure, so her best friend can return. Her friend's parents, who ran the café next door, emigrated when the pool closed. However, her friend doesn't return, and Pola learns to let go of the past and stand up for a greater cause. Ultimately, Pola not only wins the battle for the swimming pool, but also makes new friends.