Requiem
Paul, the narrator, has a rendezvous at noon on a sweltering Sunday. The person he has invited is none other than the great Portuguese poet Fernando Pessoa… who is no longer among the living. It leads to a whole series of encounters between living Lisboans… and phantoms of the past, as the barriers of conventional time fall away to allow the people of today and yesterday to meet and communicate.