Sarah joue un loup-garou
On stage 17-year-old-Sarah gives it her all. When she performs, she transforms completely into her character. But what lies behind Sarah’s radical stage presence? A secret she is trying to express; her longing for someone she can confide in. However, the more vehemently Sarah expresses this desire, the more she ends up alienating the people willing to get close to her. The downfall of an outsider and her incessant struggle to escape her solitude.