TAMARO. Pietre e angeli. Mario Botta Enzo Cucchi
A wealthy patron of the arts has promised to build a chapel in memory of his late wife. So he hired the architect Mario Botta and the painter Enzo Cucchi. For four years, Villi Hermann followed the construction work on this “Gateway to Paradise” on the summit of Monte Tamaro. The disparate artists worked for free and only during the summer months. Paul Giger's music adds an almost spiritual dimension to the film.