A Home Far Away
Lois is an actress in Broadway theatre, television and Hollywood films. Her husband, Edgar Snow, is world famous. A pioneer impassioned by China, he is the first journalist to film and interview Mao Tse-tung. Suspected by the American authorities of Communist sympathies, Edgar and Lois are blacklisted. Together with their two small children, they come to Switzerland, mid-way between China and America, in search of a new home. A story of revolution, utopia, disillusionment, and hope.