'A iucata
Hidden away in the working-class neighbourhoods of Catania, Sicily, in a vast area beyond the reach of the authorities, are numerous makeshift stables. One of them belongs to Concetto, also known as “il farmacista,” a respected figure who has created a name for himself within the microcosm of clandestine racing.