À l'intérieur
The film unfolds in Geneva, in the district around the Vernets barracks. It delves into the spaces of life and the encounters with its inhabitants. These domestic chronicles evolve between the military barracks at the edge of the blocks of flats and the insane asylum which had occupied the space in the past. Through these chronicles and the history of the place, the question arises for each spectator: what, then, is my place within?