A livre ouvert
Michèle Favrod takes over the management of a local library. Her predecessor Edouard Balser was more interested in his career as a pseudo-writer than in running the business and therefore left some inconsistencies in the bookkeeping. Michèle is accused of embezzlement and must stand her ground.