A Memory of Something That Never Existed
Migrating birds fly above the rooftops of Rome. Longing for a city of lights, Fadri wanders through distant memory spaces. The lights of a Sicilian oil refinery cast dark shadows over people’s homes, while fleeting moments offer hope – even when the water seems to be growing murky everywhere else.