A wie Abelin
A portrait of the photographer and photo-gallery owner Susan Abelin (12.03.1939 to 17.02.2020). A cinematic attempt at the interplay of interiority and exterior reality in the act of photographing: behind the encounters, the longing for a whole that cannot be articulated.