About Icitte
Garance ends up stranded in a small Acadian village on Canada’s east coast, waiting for a bus that won’t arrive until the next day. As she drifts through this unfamiliar francophone world, she meets Maggie – a young woman who takes her under her wing. In this suspended moment, new desires begin to surface.