Acta non verba
On October 6, 2012, at approximately midnight, a Swiss banker, Michel Yagchi, committed suicide in the basement of his house in Geneva. That evening, Michel’s entire family was abroad, travelling to Brussels to attend the graduation of Michel’s eldest son Yvann. Three years later, Yvann began investigating his father’s mysterious suicide, concurrently confronting his family and his father’s friends and colleagues.