After the Fallout
This 360-degree experience pushes past traditional documentary tropes to evoke the reality and emotional gravity of life in Fukushima, ten years after the 2011 nuclear disaster. The experimental documentary shows the lived realities and consequences of post-nuclear Fukushima in Japan.