After the Night, the Night
Tonight, Naomi’s long-term partner reveals to her that he will return to monogamy with one of his recent connections. Confronted with the harsher realities of non-monogamy, Naomi heads out onto the streets of Amsterdam for a night of diverse intimacies, to remember why it is that she committed to this kind of relationship structure in the first place.