Ali Aqa
Ali Aqa is a pigeon fancier, authentic descendent of a long heritage of the same. He seems to live out of reality and his own time, animated only by the solitary love of his pigeons. The anger he shows towards his fellow human beings contrasts harshly with the radiant passion he devotes to his “loved-ones”, who, like in any other excessive passions, will leave him without any feathers.