Art in public space is often encountered in surprising places, can be enchanting as well as irritating, and is not infrequently a source of conflict. In these eight short films artists share their passion for art outside of the walls of the museum and take us on an exploratory expedition through the city. The documentary film series puts a spotlight on artworks that we could easily fail to notice or have long wanted to take a closer look.