All because of Hitch
The film tells the story of the sensitive, intelligent Scottie Hitchcock. He was the first of his breed to qualify for an international agility competition. Thanks to his owners, Mike, a filmmaker, and Bettina, a dog trainer, his achievements were shared on social media around the world. Hitchcock inspired many people to understand their dogs better and to discover a new dimension in their relationship with them.