all other things equal
Taking cinematic re-contextualization to the extreme without changing the original context, the film waves together hundreds of frames and scenes from the late Soviet “women’s equality” propaganda - to create an elliptical, sensuous, quietly subversive world that does not map easily onto the contemporary notions and stakes of western feminism.