In his constant search for closeness, C experiences emotions in all their highs and lows. Even if a familiar phase of togetherness is followed by a rejection of the other person and, accordingly, a sad loneliness, C does not give up. Again and again, new ways are found to find the longed-for closeness and tenderness. And to lose.