Alors recherche
Film student Vittorio leaves with his crew for Brussels, where he is supposed to meet singer Stromae and ask him for the rights to a song he would like to use in his graduation film. Amidst a thousand unexpected surprises, the shooting takes an unforeseen turn, telling a more personal story about friendship and desire for redemption. Regardless of the outcome of the journey, what matters eventually is just one thing – to keep searching.