AlpTraum
On a Swiss alp a man watches the finals of the european football-championship 2008 on tv with Switzerland playing. The game is approaching ist end and is at a draw. Just then there is a loud bang and the television screen goes black. The angry man goes to check on his satellite dish and finds a big surprise: There is a ball stuck inside the dish. But apparently there is nobody else around. Bewildered the man drops the ball and tries to fix the satellite dish. But its useless. In his now even greater anger he kicks the ball far into the valley. At the same moment the tv goes back on revealing that Switzerland just scored a goal and won the finals! The man can hardly believe what he hears, but is soon found celebrating his victory.